Fa anys que gaudim de les vostres audicions; la conjunció entre la qualitat musical i l’experiència i lligam amb el món educatiu fa que totes les propostes ens semblin interessants i s’adequin perfectament a la realitat i interessos dels nens i nenes d’infantil.
Enguany repetim l’audició de Jana i els Sentiments. Ens sembla perfecte per a treballar les emocions dins l’aula, i als infants els encanten les seves cançons!
No dubteu que seguirem repetint curs rere curs…

Marta Xarles Ribas

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *